BMW Auto klub ČR
http://www.bmwklub.cz/forum/

naše 6er
http://www.bmwklub.cz/forum/viewtopic.php?f=27&t=95334
Stránka 1 z 119

Autor:  JaraX [ čtv 24.08.2017 21:08 ]
Předmět příspěvku:  naše 6er

nechci zasírat téma o srazu, tak zakládám nové.

E64 už mám doma, nakonec to s ní nebude tka zlé, chce to udělat gufera, něco klepe na podvozku, CCC se chytlo, a pořád trochu topí na nohy (snad to není vlastnost kabria)


a první dojmy (jel jsem si pro to svojí 7er)
+ lépe to zrychluje, víc jde citít zrychlení
+ už jsem jel i 240 bez střechy a OK
+ i ve 110ti člověk ví že že to cabrio, lehce v tom pofukuje furt, ale nestoupa to s rychlostí, v E36 cabru fouka méně ale ve větší rychlosti zase o to víc.
+ člověk si užívá jízdu ale vlastně přitom trpí

nevýhody
- nutně potřebuju softclose, ten dojem z bouchnutí dvěří je hnus, bohužel ty SCA zámky nejsou, a novy stojí kotel
- ty sedačky (sport) jsou strašně, za 150km už mě v tom bolela prdel, kdyby to bylo coupe tak tam asi narvu komforty, chtěl jsem s tím jet do Albanie, ale už mě to asi přešlo :D
- havarijko je dražší jak na sedmu
- ten logic v 5er a 6er prostě vůbec nehraje
- to CCC je na ovládaní fakt straršný, zlatej "idrive" v E65, kde je člověk hned všude, než člověk někam vleze v CCC tak musí 5x kliknout, jeslti si to nechám, tak tam hned půjde CIC

jinak svezení v cabru není zdaleka tak dobry jak v coupe, těch 230kg je strašně znát, navíc i menší pevnost kastle, ale zase cabro je cabro.
je to kompromis mezi 6er coupe a 7er.

Autor:  Howezina [ čtv 24.08.2017 22:20 ]
Předmět příspěvku:  Re: naše 6er

tak hlavne at slouzi :)

Autor:  JaraX [ pát 25.08.2017 06:19 ]
Předmět příspěvku:  Re: naše 6er

ted nás čeká ještě prohlídka, gufera na ventilech.
a přemýšlím nad LPG, jako že já bych ho tam dal hned, ale bojím se prodejnosti, proto se vás co mají nebo chcou 6er.
koupili by jste si 6er cabro s dobře udělaným plynem nebo pouze benzín?

Autor:  Howezina [ pát 25.08.2017 07:14 ]
Předmět příspěvku:  Re: naše 6er

Za mě pouze benzin já nejsem moc fanda LPG ale věřím ze někdo stim má dobré zkušenosti já to nikdy neměl a nějak po tom netoužím :-)

Autor:  Wozejk [ pát 25.08.2017 07:29 ]
Předmět příspěvku:  Re: naše 6er

Benzin rozhodne lepsi na prodej !

Autor:  JaraX [ pát 25.08.2017 07:33 ]
Předmět příspěvku:  Re: naše 6er

já mám v LPG všechny auta a vše funguje na jedničku, najezdím se vším moc, takže benzín je pro mě nereal,

Autor:  Pavel 528 [ pát 25.08.2017 07:43 ]
Předmět příspěvku:  Re: naše 6er

Jenze proste 6er beru jako uplne jiny auto a ne jen 5er ci 7er,kdy polykam km a chci tam kvuli penezum LPG....proste 6er bych nikdy s LPG nekoupil,tedy vlastne asi zadny auto,ktery bych si chtel nechat na dyl,proste vrtani do kastle na ty ruzny prichytky ee :fuck2:

Autor:  JaraX [ pát 25.08.2017 07:59 ]
Předmět příspěvku:  Re: naše 6er

žádný přichytky do kastle se vrtat nemusí, když se snažíš tak to jde bez vrtání, my dáváme vedení k origo vedení paliva, jediné co musíš vyvrtat sou díry na sání a na tankovací hrdlo ale to je vše co lehce výměných dílů.
no uvidíme. na benzín to auto asi neuživím tak abych si ho trochu užil.

Autor:  zddan01 [ pát 25.08.2017 08:27 ]
Předmět příspěvku:  Re: naše 6er

JaraX píše:
nechci zasírat téma o srazu, tak zakládám nové.

E64 už mám doma, nakonec to s ní nebude tka zlé, chce to udělat gufera, něco klepe na podvozku, CCC se chytlo, a pořád trochu topí na nohy (snad to není vlastnost kabria)

v idrivu, je v nastavení klimatizace možnost convertible, pokud je zaškrtlý a je střecha dole, tak to víc fouká dole...

Citace:
a první dojmy (jel jsem si pro to svojí 7er)
+ lépe to zrychluje, víc jde citít zrychlení
+ už jsem jel i 240 bez střechy a OK
+ i ve 110ti člověk ví že že to cabrio, lehce v tom pofukuje furt, ale nestoupa to s rychlostí, v E36 cabru fouka méně ale ve větší rychlosti zase o to víc.
+ člověk si užívá jízdu ale vlastně přitom trpí


neporovnávat s 7;)
když jedu sám, je teplo, mám střechu a okna dole, nenutí mě to jet víc jak 100 km/h,
se všema oknama nahoře je pak jedno jestli jedeš 100 nebo 250, je to úplně stejný, E36 nemá vzadu to vysouvací okno, skus ho stáhnout a uvidíš...
čím trpíš? otevřený auto, no:)

Citace:
nevýhody
- nutně potřebuju softclose, ten dojem z bouchnutí dvěří je hnus, bohužel ty SCA zámky nejsou, a novy stojí kotel
- ty sedačky (sport) jsou strašně, za 150km už mě v tom bolela prdel, kdyby to bylo coupe tak tam asi narvu komforty, chtěl jsem s tím jet do Albanie, ale už mě to asi přešlo :D
- havarijko je dražší jak na sedmu
- ten logic v 5er a 6er prostě vůbec nehraje
- to CCC je na ovládaní fakt straršný, zlatej "idrive" v E65, kde je člověk hned všude, než člověk někam vleze v CCC tak musí 5x kliknout, jeslti si to nechám, tak tam hned půjde CIC

softclose zámky jsou i s drátama, málo, ale jsou, vždy cca za 500€ (na E63, předpokládám, že to bude stejný), protože jsem to v žádným autě neměl, tak mi to nechybí, jinak bych je koupil;)
sedačky - sport sedačky ve všech diskuzích jako absolutně nutná výbava, taky nevím, navíc je to kostitřas, kde se vzaly řeči o pohodlném gt netuším...
logic - ale hraje, jsi zmlsanej luxusní limuzínou...;)
CCC - nevím no, nic jinýho jsem v autě neměl, zvyk jsem si, ale kolikrát tam člověk leze... nastavíš jednou

Citace:
jinak svezení v cabru není zdaleka tak dobry jak v coupe, těch 230kg je strašně znát, navíc i menší pevnost kastle, ale zase cabro je cabro.
je to kompromis mezi 6er coupe a 7er.

já jsem chtěl cabrio a zbyla mi na výběr 6tka, když chceš 6tku a zbyde cabrio, tak je to horší;) tešim se právě na ten sraz a na svezení v různejch karoseriích, motorizacích a převodovkách...

Autor:  zddan01 [ pát 25.08.2017 08:30 ]
Předmět příspěvku:  Re: naše 6er

a k LPG, sem fakt ne, chápu ekonomickou stránku věci, ale ten hnus v kufru, brrr...

Stránka 1 z 119 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
https://www.phpbb.com/