BMWKLUB Česká Republika, o.s. Logo
Header
Banner Autorozvody.cz

BMW Auto klub ČR

Veřejné diskusní fórum pod záštitou BMW Auto Klubu Česká Republika
Právě je stř 21.11.2018 10:49



Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 14 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Re: úprava n54
PříspěvekNapsal: stř 17.10.2018 17:49 
Offline
Člen Klubu
Člen Klubu
Uživatelský avatar

Registrován: úte 16.07.2002 00:00
Příspěvky: 5623
Bydliště: 335i
Někdy je mlčet více...
odlehčovat dávalo smysl u atmosféry, protože tam výkon už nezvýšíš pouhým sw/IC/DP...
tady máš full comfort plus 100PS za 30tis...

_________________
"If you wait, all that happens is that you get older." Mario Andretti


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: úprava n54
PříspěvekNapsal: stř 17.10.2018 23:04 
Offline
Moderátor
Moderátor

Registrován: pát 18.01.2008 01:00
Příspěvky: 12233
Bydliště: Brno
Zbytečně moc peněz za to udělat auto nekomfortním, když za pár peněz na google play stáhneš MHD flasher a uděláš koně za nic :) Imho na stage1 jssem jel s autem kamaráda/zákazníka a za asi 4500 peněz je to masakr a stačí nasadit vrsf dp který jsou poměrně oblíbené a paující, IC a a 400na stage 2+ z toho vypadne jak nic :) víc je pak už trochu problém skrz spojku, pneu, brzdy, podvozek atd, ale prostě tady je to jasný, žádný trápení se s pičovinama jako odlehčování a získávání rychlosti v zatáčce, když to jde nahnat úplně jinde :D

_________________
E30 328i Coupe M20 M-technic II
E30 336i Sedan S38 - RingTůl
E91 335i N54B30 - pracant :)

http://www.piston.czService & Performance partner
Obrázek


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: úprava n54
PříspěvekNapsal: čtv 18.10.2018 19:41 
Offline
Registrovaný

Registrován: pát 10.06.2005 00:00
Příspěvky: 10966
Bydliště: JaraXov
souhlasím, ty turba nabízí uplně jiné možnosti.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: úprava n54
PříspěvekNapsal: pát 19.10.2018 07:36 
Offline
Registrovaný
Uživatelský avatar

Registrován: sob 18.01.2003 01:00
Příspěvky: 2164
Bydliště: Brno , Vyškov
Máte pravdu .... u těch turbín stačí ohulit soft a je to jinde ...stejně ale furt vidím rozdíl v M3 vs M3 cls.

Ale je jasné že to odlehčení přijde na moc peněz což je nerentabilní pokud se stím nejezdí závody někde na okruhu a nejde o to co nejrychleji projet zatáčky a mít za 3s zrychlení atd... tam už to leze moc do peněz a předělává se půlka auta.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 14 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: ArnieGT a 2 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  

Český překlad – phpBB.cz
[ Time : 0.066s | 18 Queries | GZIP : On ]
banner
banner
banner