BMWKLUB Česká Republika, o.s. Logo
Header

BMW Auto klub ČR

Veřejné diskusní fórum pod záštitou BMW Auto Klubu Česká Republika
Právě je stř 16.10.2019 00:46



Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 84 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pát 01.03.2013 15:44 
Offline
Registrovaný

Registrován: pát 27.02.2009 01:00
Příspěvky: 1011
Bydliště: Vysočina
Jirka318i:
Aby jsi věděl který šroub myslím proto ty videa.
Chci vědět rozměry toho šroubu co je na videu. Délku, šířku, tvrdost a stoupání závitu, abych si ho mohl nechat udělat.

Pokud najdeš nebo víš kde se takový šroub dá pořídit, můžeš sem dát odkaz, rád si ho objednám. Já osobně jsem ho nikde nenašel. Takže budeme já i ostatní co o něj mají zájem rádi když nám sem dáš odkaz nebo nám řekneš kde přesně takový šroub sehnat + matici k tomu ;)


Nebo nám sem můžeš dát návod jak ho zhotovit to znamená veškeré kóty šroubu, popřípadě nějaký nákres kde by byly zapsány: délka, šířka, tvrdost materiálu a stoupání závitu.
A pokud se nemýlím, od toho je tato sekce :)

Jenom chci podotknout že dlouhá šroubovice s normálním závitem a tvrdostí 8.8 která se dá koupit v normálním železářství je na nic, protože pokud lisuješ ložisko a je tam opravdu hodně zatuhlé tak závit sjedeš hned i když tam za sebe dáš 3 matice. odzkoušeno ;)
Na ložisko to fakt nejde použít, na silentbloky šroubovice použít jde.

Z těch stahováků ten šroub použít jde, ale jenom ten stahovák musí být velký a ten velký je pak příšerně a zbytečně drahý.
To bych si pak mohl rovnou koupit na ebay celou tu sadu a to se nevyplatí.
Vždycky bude levnější když se to sežene nebo nechá udělat.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pát 01.03.2013 18:57 
Offline
Registrovaný
Uživatelský avatar

Registrován: pát 25.05.2007 00:00
Příspěvky: 3096
Bydliště: Praha-západ
S tim nějak počítám, že obyčejná závitová tyč bude moc měkká, uvidim co seženu, buď něco tvrdšího nebo s tim mírnějšim závitem. Zbytek sem můžu pak dát, ještě jsem se k tomu nedostal to nějak nakreslit a dát dohromady.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: stř 06.03.2013 15:42 
Offline
Registrovaný
Uživatelský avatar

Registrován: úte 22.11.2011 01:00
Příspěvky: 2824
Bydliště: Česká Lípa
Nevíte prosím vás, jestli je aretační přípravek na kliku níže na obrázku i v provedení pro M42?

Obrázek

Ještě bych se chtěl zeptat, jak to funguje? Nějak si to neumím představit.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: stř 06.03.2013 19:43 
Offline
Registrovaný
Uživatelský avatar

Registrován: pát 25.05.2007 00:00
Příspěvky: 3096
Bydliště: Praha-západ
Tohle se namontuje zepředu motoru na šrouby na ozubenym kole. Tím máš čím kliku podržet a můžeš povolit ten velkej hodně utaženej šroub.
Povolit by to ale mělo jít i bez toho přes startér, horší to asi bude s utažením... k tomu by tohle podle mě bylo dobrý.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: stř 06.03.2013 20:16 
Offline
Registrovaný
Uživatelský avatar

Registrován: úte 22.11.2011 01:00
Příspěvky: 2824
Bydliště: Česká Lípa
A náhodou jestli to je i na M42 nevíš?


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: stř 06.03.2013 21:15 
Offline
Registrovaný
Uživatelský avatar

Registrován: pát 25.05.2007 00:00
Příspěvky: 3096
Bydliště: Praha-západ
http://bmwfans.info/parts/catalog/E36/C ... on_damper/

Musí to tam jít taky, maximálně budeš mít jiný vzdálenosti těch děr na šrouby.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: sob 18.05.2013 16:34 
Offline
Registrovaný

Registrován: stř 14.10.2009 00:00
Příspěvky: 933
Bydliště: Mlada Boleslav - ŠKODA City
Zdravím vespolek. Má někdo z vás doma středící kolík,který se používá na vystředění lamely spojky? Nebo by někdo, kdo má rozebrané auto, mohl změřit rozměry na "mrkvi" ? Díky.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: sob 25.05.2013 17:55 
Offline
Registrovaný

Registrován: pon 20.05.2013 00:00
Příspěvky: 21
Bydliště: Třinec
čaute hoši dival jsem se na schema aretace vaček ale mate to tu na motor m52 ale řikate že tušite že by to šlo i na m50 chtěl bych sii to doma udělat na motor m50 mohli by jste mi zjistit jestli to je fakt stejne ?


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: sob 25.05.2013 17:58 
Offline
Registrovaný

Registrován: pon 20.05.2013 00:00
Příspěvky: 21
Bydliště: Třinec
čaute hoši chtěl bych se zeptat jestli to fakt pujde na tu m50 mam doma rozloženy motor chtěl bych si udělat připravek a nevim jestli to bude stejne z te m52 na m50


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: sob 25.05.2013 21:13 
Offline
Registrovaný

Registrován: pát 27.02.2009 01:00
Příspěvky: 1011
Bydliště: Vysočina
Aretaci vacek jsem pouzival na M50b25vanos e36 a vsechno sedelo.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 84 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9  Další


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 5 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  

Český překlad – phpBB.cz
[ Time : 0.062s | 17 Queries | GZIP : On ]
banner
banner
banner