BMWKLUB Česká Republika, o.s. Logo
Header

BMW Auto klub ČR

Veřejné diskusní fórum pod záštitou BMW Auto Klubu Česká Republika
Právě je úte 19.11.2019 08:04



Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 1360 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 128, 129, 130, 131, 132, 133, 134 ... 136  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Re: LPG A VSE KOLEM PLYNU V BMW
PříspěvekNapsal: stř 27.02.2019 13:57 
Offline
Výkonná rada
Výkonná rada
Uživatelský avatar

Registrován: ned 31.08.2003 00:00
Příspěvky: 5865
Bydliště: střed Česka
Vyhřívání reduktoru mám zapojené místo vyhřívání škrtící klapky, které je v našich klimatických podmínkách nepotřebné. Hadice 10 mm jdou zadem za motorem, lépe se tam vejdou než 16 mm, těsně před reduktorem je redukce 10/16 mm neb šroubení do reduktoru s 10 mm vývodem se mi nepodařilo sehnat.

Reduktor mám KME Gold, vývod využívám jen jeden a druhý je zaslepený, teplé vody je dost i v plném zátahu motoru se 164 kW, teplota reduktoru neklesá ani v plném kalupu na germánské autobahn.

_________________
328ti 164kW @ 6490rpm / 251Nm @ 5990rpm 244 km/h real GPS auf deutsche autobahn
323ti stock condition


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: LPG A VSE KOLEM PLYNU V BMW
PříspěvekNapsal: stř 27.02.2019 20:10 
Offline
Registrovaný
Uživatelský avatar

Registrován: pát 25.05.2007 00:00
Příspěvky: 3096
Bydliště: Praha-západ
Dík, to umístění fakt asi lépe nevymyslim, ale ty slabší hadice od klapky, když máš ověřený, že stačí by co se týče místa mohli trochu napomoct a zbavil bych se T odboček od okruhu topení. Vedení od reduktoru ke vstřikům máš taky tak, jak je na té fotce?


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: LPG A VSE KOLEM PLYNU V BMW
PříspěvekNapsal: stř 27.02.2019 20:41 
Offline
Výkonná rada
Výkonná rada
Uživatelský avatar

Registrován: ned 31.08.2003 00:00
Příspěvky: 5865
Bydliště: střed Česka
Vstřikovače LPG mám nahoře na sacím potrubí, dva bloky po třech, každých 10k km bych měl dělat seřízení zdvihu, vstřikovače jsou Tartarini/Valtek s výměnnou kuželkou. Na skryté pod sáním bych se těžko dostával, měl jsem to dělat 4-5x do roka při mém nájezdu, než auto zastoupila motorka. Zítra vyfotím.

_________________
328ti 164kW @ 6490rpm / 251Nm @ 5990rpm 244 km/h real GPS auf deutsche autobahn
323ti stock condition


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: LPG A VSE KOLEM PLYNU V BMW
PříspěvekNapsal: stř 27.02.2019 23:37 
Offline
Registrovaný
Uživatelský avatar

Registrován: pát 25.05.2007 00:00
Příspěvky: 3096
Bydliště: Praha-západ
Dík, chápu to, fotit nemusíš :-). Těch seřizovacích valteků jsem se před lety zbavil, byli s nimi akorát věčný problémy... mám tam Magic vstřiky, najeli mi něco přes 100 tis. a nechal jsem je vyměnit opět za ty samé. Žádný seřizování apod. mezi tím nebylo třeba..jen fungují.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: LPG A VSE KOLEM PLYNU V BMW
PříspěvekNapsal: stř 13.03.2019 10:06 
Offline
Člen Klubu
Člen Klubu
Uživatelský avatar

Registrován: sob 11.02.2012 01:00
Příspěvky: 352
Bydliště: Vysočina
m4zzy píše:
Ahoj,
taky mám plyn a nemůžu si ho vynachválit. Auto jsem s plynem již kupoval, a podle toho, co psal JaraX pár příspěvků výše si s tím asi instalatéři moc záležet nedali. Hlavně teda s hadicema a vstřikama. Nevím jestli to u e46 330i jde udělat lépe, ale zas tak hrozné to asi nebude.

Každopádně, na LPG jezdím těch cca 5 let co auto mám a nikdy se nevyskytl problém. Pravidelně jsem jezdil na revizi, 2x asi udělal seřízení a vyměnil filtry. Ale teď před zimou, nejž jsem auto dal do garáže, se začínal plyn přepínat mnohem později, než jsem byl zvyklý. Předtím se mi na plyn přeplo zhruba v době, kdy ručička teploty vody opustila modrou oblast (když byla zima/chladno), nebo skoro po nastartování, v létě, když na auto pálilo slunko. Teď se přepně zhruba za minutu od doby, kdy ukazatel teploty vody je v optimální poloze. Takže cca za 5km plus mínus.

Až zase trochu opadne sníh, tak to odvezu do mého místního servisu, kde jezdím na revize. Systém je od Tartarini a montovala to firma NovaGas v Hradci Králové tehdy.

Pokud by třeba JaraX tušil, čím to může být, budu rád :)


Jen dávám update. Jak JaraX předpověděl, byl to termostat, který špatně ukazoval teplotu. Ukazoval nižší oproti skutečnosti.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: LPG A VSE KOLEM PLYNU V BMW
PříspěvekNapsal: stř 13.03.2019 11:55 
Online
Registrovaný

Registrován: pát 10.06.2005 00:00
Příspěvky: 23613
Bydliště: BMW Master
termostat neukazuje teplotu, ten ji nastavuje


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: LPG A VSE KOLEM PLYNU V BMW
PříspěvekNapsal: stř 13.03.2019 14:35 
Offline
Člen Klubu
Člen Klubu
Uživatelský avatar

Registrován: sob 11.02.2012 01:00
Příspěvky: 352
Bydliště: Vysočina
Tak teda asi spatně nastavoval. Každopádně když mi to technik napojil na diagnostiku, teplota reduktoru byla nižší než ve skutečnosti, tak nevím :)


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: LPG A VSE KOLEM PLYNU V BMW
PříspěvekNapsal: pon 13.05.2019 06:57 
Offline
Člen Klubu
Člen Klubu
Uživatelský avatar

Registrován: sob 11.02.2012 01:00
Příspěvky: 352
Bydliště: Vysočina
Takže, od minulého týdne opět jezdím na LPG u novějšího auta. E46 jsem vyměnil za E91 330xi. Bohužel už to nemá místo na rezervu, takže mám bombu v kufru, zato 80L kapacity. Přestavbu dělal JaraX a vše fachá.

Tankoval jsem zatím jen jednou z prázdné do zastavení pumpy a natlačil jsem jen 55L. Podle JaraXe mám přihnutý plovák a měl bych tam dát cca 70-75L takže časem uvidím, jestli třeba neměli málo LPG na benzince nebo čím to je.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: LPG A VSE KOLEM PLYNU V BMW
PříspěvekNapsal: pon 13.05.2019 08:33 
Offline
Registrovaný
Uživatelský avatar

Registrován: sob 18.01.2003 01:00
Příspěvky: 6575
Bydliště: Brno , Vyškov
55L je hodně málo na 80L bombu. Tam těch 66-67L dáš klasicky bez ohnutého plováku takže to vypadá že jsi už něco měl. Nebylo to tak že to už bylo druhé tankování ?

Vím o lidech co nemají plovák vubec a jezdí tak roky a na 80L nádrž dají 79-80L a vždy jen když jsou vedra musí prostě preventivně aspon 20km vyjet. Neměl by mít plnou až po vrch 80L a stát někde na rozpáleném místě. I tak při extrémním přetlaku se člověk teoreticky nemá čeho bát pojistka by měla upustit třeba bokem něco málo ...prostě odpšoukne 1litry či dva aby se uvolnil tlak.

Myslím někde zkoušeli auto s plnou LPG kde bylo 50-60C a ani po x hodinách to nic neudělalo.

Dnešní systémy pokud jsou kvalitně udělané mají prostě pojistky. Jak reduktor co si odplivne třeba pokud je přetlak nebo je zalepenej nějakým svinstvem tak i nádrž má pojistku.

LPG považuji za jedno z nejlepších řešení pokud funguje dobře a člověk se stará Revize a mění filtry a jednou za 8-14let hadice pokud začnou prolínat v motorovém prostoru. Otázka pár desetikorun/stovek - výměna hadic.

Jezdil jsem s 525i kde jsem 7,5let denně jezdil kolem 80-100km a pak 728i kde mám 78L toroid a taky jsem spokojenej už 140tis km co mám LPG.
Pravda že mě 525i lpg magic II trochu vypekla párkrát ale dnes ta 4ka magic je na tom daleko líp.

Základní pravidlo je pokud cítím LPG v kabině a nejsem zrovna u stanice kde jsem tankoval a pšouklo mi trochu do interiéru ... ihned zastavit vypnout motor a zkontrolovat co se děje pod kapotou. Může prolínat hadice nebo uvolněná spona atd pokud se v tom někdo vrtal. Už jsme to řešili u několika aut když se v tom někdo hrabal co měli kamarádi. Vždy stačilo dotáhnout šrouby nebo zkontrolovat spoje. Kdo tomu nerozumí tak LPG plynař.

Ale vždy když je nový systém LPG kvalitně udělaný tak x let se na to nemusí sahat. Maximálně software a úprava na diagnostice či filtry. Nebo nekvalitní LPG či rozhašený motor nefunkční nějaké čidlo či váha vzduchu, svíčky apod.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: LPG A VSE KOLEM PLYNU V BMW
PříspěvekNapsal: pon 13.05.2019 09:17 
Offline
Člen Klubu
Člen Klubu
Uživatelský avatar

Registrován: čtv 25.09.2014 00:00
Příspěvky: 1114
Bydliště: Český Těšín
Když jsem měl nově udělaný plyn (s přihnutým plovákem), tak jsem taky hned nentankoval plnou (103 litrů). Po čase si to ale ,,sedlo,, a už šlo těch 103 natankovat. Samozřejmě dost záleží, jakým tlakem na pumpě tlačí, to udělá taky velký rozdíl.
No a na jedné Shellce mi borec dokonce natankoval 107 litrů a už mi nedokázal vysvětlit, jak to udělal (myšleno ojebal), protože to prostě nejde.. Zkrátka ojebávali, hovada..

Tzn, chvíli počkej, M4zzy a ono půjde natankovat víc.

_________________
Ex - Bmw E66 750Li 2007 individual


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 1360 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 128, 129, 130, 131, 132, 133, 134 ... 136  Další


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron

Český překlad – phpBB.cz
[ Time : 0.065s | 17 Queries | GZIP : On ]
banner
banner
banner