BMW Auto klub ČR
http://www.bmwklub.cz/forum/

LPG A VSE KOLEM PLYNU V BMW
http://www.bmwklub.cz/forum/viewtopic.php?f=33&t=21205
Stránka 128 z 135

Autor:  Filozof [ čtv 08.11.2018 23:17 ]
Předmět příspěvku:  Re: LPG A VSE KOLEM PLYNU V BMW

Některé filtry jde vytáhnout po 25-50tis km a zkontrolovat vyklepat a znovu použít a neřešit dalších 25k ....
Já tedy vždy vše dodržoval dle papírů 25k malej a 75k velký filtr ale stejně mi technik řekl že filtry jsou jak nové ... takže to jistě bylo zbytečné je měnit ...

Kdyby to člověk věděl tak je pouze kontroluje vyfouká a používá klidně 300tis km... :D

Autor:  laik [ pát 09.11.2018 06:48 ]
Předmět příspěvku:  Re: LPG A VSE KOLEM PLYNU V BMW

Stačil by indikátor zanesení jako u vzducháče nebo DPF ;)

Autor:  kourk [ ned 02.12.2018 15:19 ]
Předmět příspěvku:  Re: LPG A VSE KOLEM PLYNU V BMW

Ahoj, Potřeboval bych poradit s lpg system magic g4.
Když vemu plnou nádrž, tak auto v pohode jede, jak plný plyn, tak můžu točit do červenýho a furt jede na plyn. nicméne po ujetí asi 150km mi auto začne přepínat na benzín. nejdřív rozjezdy do kopce. stojím do kopce šlapnu plný plyn a auto se přepne na benzín. čím víc pak ujedu kilometrů, tím víc se to pak přepína na benzín. Pak to začne třeba už i na dvojku když to přišlápnu, tak se přepne na benzín a postupně pokaždý jak přidám plný plyn tak se přepne na benzín. plynař mě tak nějak odbyl s tím, že při akceleraci se plyn v nádrži nahrne dozadu a je tam malý tlak. nicméně spíš to se mnou nechtěl řešit. Mam ještě jedno auto na lpg a tam všechno v pohodě. Tam když dojde plyn tak prostě došel.
V čem může byt problém? Může to byt slabým reduktorem? Je divný, že prostě při plný nádrži problém není. Jak ale píšu. Zhruba po 150km vyjeté z nadrže, se mi postupně auto začne pod plným plynem přepínat na benzín.
jo motor 3.0i 170kw a reduktor KME silver.
díky za reakci.

Autor:  JaraX [ ned 02.12.2018 20:11 ]
Předmět příspěvku:  Re: LPG A VSE KOLEM PLYNU V BMW

spíš špatně nastavenej tlak a minimální tlak.

Autor:  daedalus [ čtv 20.12.2018 19:50 ]
Předmět příspěvku:  Re: LPG A VSE KOLEM PLYNU V BMW

Zdravím,
jsem tu nový,chtěl bych požádat o doporučení a rady ohledně přestavby na LPG u E46 2.5i 141kW,vozidlo z roku 2002,může se tam vyskytnout nějaký problém při instalaci,což by výrazně prodražilo takovou přestavbu ? něco s elektronikou,jinými komponenty popř. místem v motorovém prostoru ? počítám se základní cenou 30 tis. kč (rezerva řekněme dalších 10 tis.),mám v okolí 2 servisy,kteří používají Stag,Lovato,Landi Renzo,BRC,Zavoli,který systém bude prosím nejvhodnější ?

předem děkuji
Petr

Autor:  JaraX [ čtv 20.12.2018 19:59 ]
Předmět příspěvku:  Re: LPG A VSE KOLEM PLYNU V BMW

- problém asi těžko, spíš je třeba mít vozidlo na benzín v pořádku, tzn bez chyb na diag, nesmí škubat, špatně startovat atd, prostě to musí být výborně fungující auto. pak se dá montovat LPG. taky je dobré mít nové nebo zánovní svíčky

- z toho co máš vypsane bych nejvíc chtěl STAG, ale osobně preferuji český magic kvuli super podpoře v případě problému a nebo prins pokud chceš top, ale tam je jinde cena


- vybíral bych spíše podle konkrétního plynaře, resp dle svých podmínek
já bych trval na :
- co nejvetší nádrži tzn cca 65L, někteří plynaři ti tam s klidem narvou 50L nádrž aby s tím neměli práci
https://jaraxnet.rajce.idnes.cz/JaraXov ... C_5377.jpg
- tankování bez redukce u víčka plnění benzínu, žádný nárazník ani žádné redukce které musíš někam šroubovat před každým tankováním
https://jaraxnet.rajce.idnes.cz/JaraXov ... C_5250.jpg

- přepínač v popelníku nebo na jiném dostupném zavíratelném místě, žádná palubka, dřevo, kastlík atd.
https://jaraxnet.rajce.idnes.cz/JaraXov ... C_5378.jpg

- u motoru vše uhledné a schované, žádné motanice atd
https://jaraxnet.rajce.idnes.cz/JaraXov ... C_5380.jpg

- řídící jednotku motoru schovanou do krabice s jednotkama, kde jí není ani horku, ani na ní nejde voda atd, žádná jednotka pohozená v motorovém prostoru

dej si na to pozor, většina plynařů jsou totální prasata, co akorát rozvrtaj auto.

Autor:  daedalus [ čtv 20.12.2018 21:06 ]
Předmět příspěvku:  Re: LPG A VSE KOLEM PLYNU V BMW

Ještě jsem našel jednu firmu a dělá LPGTECH.

Autor:  LUBEC [ čtv 20.12.2018 22:11 ]
Předmět příspěvku:  Re: LPG A VSE KOLEM PLYNU V BMW

daedalus píše:
Ještě jsem našel jednu firmu a dělá LPGTECH.


za dva roky 90000tis km v m52b28 a naprostá pohoda a žádný problém

Autor:  m4zzy [ čtv 07.02.2019 08:25 ]
Předmět příspěvku:  Re: LPG A VSE KOLEM PLYNU V BMW

Ahoj,
taky mám plyn a nemůžu si ho vynachválit. Auto jsem s plynem již kupoval, a podle toho, co psal JaraX pár příspěvků výše si s tím asi instalatéři moc záležet nedali. Hlavně teda s hadicema a vstřikama. Nevím jestli to u e46 330i jde udělat lépe, ale zas tak hrozné to asi nebude.

Každopádně, na LPG jezdím těch cca 5 let co auto mám a nikdy se nevyskytl problém. Pravidelně jsem jezdil na revizi, 2x asi udělal seřízení a vyměnil filtry. Ale teď před zimou, nejž jsem auto dal do garáže, se začínal plyn přepínat mnohem později, než jsem byl zvyklý. Předtím se mi na plyn přeplo zhruba v době, kdy ručička teploty vody opustila modrou oblast (když byla zima/chladno), nebo skoro po nastartování, v létě, když na auto pálilo slunko. Teď se přepně zhruba za minutu od doby, kdy ukazatel teploty vody je v optimální poloze. Takže cca za 5km plus mínus.

Až zase trochu opadne sníh, tak to odvezu do mého místního servisu, kde jezdím na revize. Systém je od Tartarini a montovala to firma NovaGas v Hradci Králové tehdy.

Pokud by třeba JaraX tušil, čím to může být, budu rád :)

Autor:  JaraX [ čtv 07.02.2019 08:36 ]
Předmět příspěvku:  Re: LPG A VSE KOLEM PLYNU V BMW

termostat?

Stránka 128 z 135 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
https://www.phpbb.com/