BMW Auto klub ČR
http://www.bmwklub.cz/forum/

LPG A VSE KOLEM PLYNU V BMW
http://www.bmwklub.cz/forum/viewtopic.php?f=33&t=21205
Stránka 126 z 136

Autor:  JaraX [ pát 14.09.2018 12:16 ]
Předmět příspěvku:  Re: LPG A VSE KOLEM PLYNU V BMW

nevadí, max to bude chtít seřidit.

Autor:  kourk [ pát 14.09.2018 12:24 ]
Předmět příspěvku:  Re: LPG A VSE KOLEM PLYNU V BMW

děkuji. :)

Autor:  kourk [ stř 26.09.2018 15:30 ]
Předmět příspěvku:  Re: LPG A VSE KOLEM PLYNU V BMW

nekde někdo tvrdil, že lpg jde seřídit na vyšší výkon než na benzin, samozřejmě na ukor spotřeby. Jen teoreticky.. Uměl by to tady někdo??

Autor:  Francis [ pát 28.09.2018 08:30 ]
Předmět příspěvku:  Re: LPG A VSE KOLEM PLYNU V BMW

Laicky řečeno, zplynované LPG "zabere místo" při nasávání jistému množství vzduchu, tzn. dostaneš do motoru o něco méně vzduchu než při vstřikování benzínu. Proto o něco nižší výkon na LPG.

Lze to řešit jen výměnou za systém vstřikování kapalné fáze LPG do sání, za systém bez zplynovače (reduktoru).

Autor:  dogeatdog [ stř 10.10.2018 07:01 ]
Předmět příspěvku:  Re: LPG A VSE KOLEM PLYNU V BMW

Pánové nestíhám hodit auto do servisu na běžnou prohlídku LPG, měnil si někdo z vás filtry sám nebo je potřeba servis?

Autor:  Filozof [ stř 10.10.2018 11:09 ]
Předmět příspěvku:  Re: LPG A VSE KOLEM PLYNU V BMW

Je to velice jednoduché. Jen nesmíš zapomenout na BOMBE v kufru utáhnout kohout na LPG aby jsis jej nevypustil.
Práce je na 20-30minut max na pohodu.

Nelekni se při povolování šroubku u filtru to lehce pšoukne ... nech to odfouknout zbytek přetlaku pak jen vyhodíš ven vyměníš filtr a vrátíš zpátky a dotáhneš.

Po povolení šroubu na bombě až pustíš tlak LPG se znovu v hadicích dotlakuje a běž k místu kde jsi utahoval hadice a čichem zkontroluj že vše těsní jak má a dotáhnul jsi hadice pořádně.
Ideálně pak nastartovat auto že je vše pro kontrolu OK.

Je to spíše takové důležité upozornění pro ty co by byli lajdáci anebo zapoměli dotáhnout svorky na hadicích ... nic víc.

Žádnou vědu v tom nehledej. Ten kdo to dělá běžně je to práce opravdu na 10-15min... :D

Já si filtry měnil už asi 4x starého systému MAGIC. U prins to nechávám dělat rovnou až je čas rovnou s revizí aby to projel čichačkou na úniky lpg zda vše těsní jak má.

Nesmíš prostě cítit plyn u motoru. Musí vše dokonale těsnit. ;)

Autor:  dogeatdog [ stř 10.10.2018 11:13 ]
Předmět příspěvku:  Re: LPG A VSE KOLEM PLYNU V BMW

Skvělé, díky.
Nějaké doporučení na filtry pls?

Autor:  JaraX [ stř 10.10.2018 11:26 ]
Předmět příspěvku:  Re: LPG A VSE KOLEM PLYNU V BMW

- nic zavírat nemusíš na výměnu filtrů, na nádrži je elektroventil, ten je zavřenej
- pracuj v rukavicích mimo otevřený ohen
- doporučuju hadice povolit mimo dílnu, někde venku nechat vysyčet.
- vyměnit filtry
- potom nastartovat, nechat přepnout na LPG, všechny spoje projít nosem a můžeš i štetečkem s jarovou vodou.

Autor:  dogeatdog [ stř 10.10.2018 16:01 ]
Předmět příspěvku:  Re: LPG A VSE KOLEM PLYNU V BMW

Pánové děkuji moc.
Jakou specifikaci musí filtr splňovat? Můžete dát pls odkaz např na něco co nabízí Auto Kelly?

Autor:  laik [ čtv 11.10.2018 15:40 ]
Předmět příspěvku:  Re: LPG A VSE KOLEM PLYNU V BMW

Totic píše:
Jo LPG do V8 jde v poho. Problémky jsem slyšel u R6, nebo jaký to má průvodní jevy, možná to fakt málokdo dovede instalovat a vyladit. Nebo pocukávání a svícení kontrolky na motoru se bere u LPG jako běžná věc? Spousta lidí se s tím už musela naučit žít :/

Známej má LPG v 545i, ale byl hamižnej a chtěl/nechal se ukecat na větší nádrž. Teď má podlážku přizvednutou a nenaloží tak ani 245 pneu na sebe, natož 275ky co by silnější E60 měla mít. Mě by naopak nevadil menší toroid a klidně co 3-4 dny tankovat. Naštěstí v E60 na něho aspoň místo je, rezervu jsem stejně už prodal budou aj tak nepovinný. U E92/E93 je to horší. Ale to je pokec do LPG vlákna.

...klidně co 3-4 dny tankovat...to říkáš teď. Později tě bude srát, jestli náhodou nemohla být větší.
Mě dal JaraX do E53 na max 92 litrů tuším, bylo to pracnější, frézoval i podlahu zespodu a rád jsem připlatil za pracnost i nádrž. ;), dojezd 450 až 550km dle kvality LPG, stojanu a stylu jízdy.
Nádrž určitě na max, ale bez přizvednuté podlahy. Prostě jen nutné zlo.
Ohýbání plováku je jen pro sichr. Málokterá pumpa mě vypne, většinou to mají povolený na čerpadle. 10 - 12 x? čehosi - atmosfér? Někde mají budík i napsané na ceduli kolik tlačí.

Stránka 126 z 136 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
https://www.phpbb.com/