BMWKLUB Česká Republika, o.s. Logo
Header

BMW Auto klub ČR

Veřejné diskusní fórum pod záštitou BMW Auto Klubu Česká Republika
Právě je stř 19.06.2019 15:57



Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 4 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: termostat
PříspěvekNapsal: pát 11.01.2019 22:03 
Offline
Registrovaný

Registrován: sob 05.01.2019 11:48
Příspěvky: 271
Máte někdo odzkoušeno nebo co si o tom myslíte. https://www.ebay.com/itm/BMW-OEM-90C-194F-PERFORMANCE-THERMOSTAT-11-53-7-586-885-N62-N63/263802276136?hash=item3d6bd74928:g:t4YAAOSwNnRYfZLs:rk:1:pf:1&frcectupt=true


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: termostat
PříspěvekNapsal: čtv 17.01.2019 09:38 
Offline
Registrovaný
Uživatelský avatar

Registrován: pon 29.06.2009 00:00
Příspěvky: 253
Bydliště: Praha 6
Bylo to pospaný někde v sekci 7er. Jarax s tím má zkušenosti, dokonce si vyvinul svůj vlastní snížený termostat


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: termostat
PříspěvekNapsal: čtv 17.01.2019 20:54 
Offline
Registrovaný

Registrován: sob 05.01.2019 11:48
Příspěvky: 271
JJ už jsem to taky četl, amíkum se moc věřit nedá


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: termostat
PříspěvekNapsal: stř 23.01.2019 07:50 
Online
Registrovaný
Uživatelský avatar

Registrován: sob 18.01.2003 01:00
Příspěvky: 5916
Bydliště: Brno , Vyškov
Bavíme se o to už pár let. Prodává to i ECS tuning jako upgrade pro motory co se hřejou zbytečně kolem 110C.

Pokud se dá 88-90C termostat teplota se reálně drží pár stupňů nad termostatem 93 max 95C což je ideální pro motor a nepřehřívá se.
neničí se komponenty motorů a nemusí se řešit spousty problémů.
V UK a na západě už na to došli dávno před 10-13lety že model 840i má nižší termostat 91C a neničí se tam spousty komponent jako u dalších motorů M62 ... pak postupně i na novější motory které se taky hřejí příliš. Je to takové kurvítko.

Spotřeba se nepatrně zvedne o 0,2 - 0,4L u V8 což člověk nijak nepozná ale ten klid a pohoda na cestách s netlakovanejma hadicema a motorem na hranici zavaření je parádní. Navíc neodchází plastové vodící lišty gumové těsnění atd. A hlavně motor necvaká při vysoké teplotě jako často problém některých motorů. Má potom krásný klidný chod. Jedna z věcí co bych určitě vyměnil u V8.
Do čr to došlo poslední rok dva možná tři a postupně se rozrůstá lidí co mají snížený termostat. Přínos je veliky. ;)

například i zde se prodává.
https://www.ecstuning.com/b-genuine-eur ... 48542~geb/

Nebo pak Jarax s Tannerem mají vymyšlené termostaty.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 4 ] 


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  

Český překlad – phpBB.cz
[ Time : 0.064s | 17 Queries | GZIP : On ]
banner
banner
banner