BMWKLUB Česká Republika, o.s. Logo
Header
Banner Autorozvody.cz

BMW Auto klub ČR

Veřejné diskusní fórum pod záštitou BMW Auto Klubu Česká Republika
Právě je stř 21.11.2018 10:49



Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 15 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Re: Increased emissions
PříspěvekNapsal: úte 06.11.2018 21:47 
Offline
Registrovaný

Registrován: pon 11.02.2013 01:00
Příspěvky: 2
PaPe Bawo píše:
Tak s DPF se chystám rovnou na výměnu rozvodů. Najeto 230Kkm, tak ať to někde nerupne (ať už mě, nebo novému majiteli). Pustím se do toho sam, tak zkušenosti s výměnou uvítám, např. jestli mě čeká nějaká záludnost, nebo od jakého výrobce pořídit sadu rozvodů atp.

Před týdnem jsem je měnil u své e70 3,0 sd. Je to docela porod, vše zepředu odstrojit, chladič klimy jde vyklopit na motor bez odpojení, prsa se dají vytáhnout bez povolování vany a hlavy, pozor zhora zevnitř pod řetězem je schovaný ještě jeden imbusový šroub, je na něj vidět až po sundání horního řetězového kola a vytažení vodící lišty, je třeba stahovák řetězového kola vysokotlakého čerpadla, stojí 400, neměl jsem ho a obyčejnym stahovákem uštípl zub, nové kolo 1200, pak jsem jej stejně koupil, dále to chce aretační sadu klika- vačka, na netu do tisíce kč. Potřebuješ vytahovák vstřiku, koupil jsem také sadu, ale nepasovala, nakonec jsem použil závitovou tyč s navařenou převlečnou matkou co pasovala na vstřik a za pomocí vybouchávacího závaží vytáhl. Drobet jsem se zapotil při prvním startu, chce to opravdu fest dotáhnout trubky a i přes odvzdušnění istou jsem to nemohl natočit. Stále jsem neměl tlak v railu. Nakonec mi v servisu poradily, že to chce kolikrát točit 5-10 min a podařilo se. Jináč mě to vyšlo- Rozvody Vaico- lišty, šponovák-5000Kč, aretační sada a stahovák 1500, simering klika (nemusí se měnit) 300, plechové těsnění pod prsa 400, kolo co jem zničil 1200. Při nasazování prsou zpět jsem původní těsnění pomázl tmelem, doporučuji rozvod komplet sestavit i s lištama a horním kolem a po nasazení a dotažení prsou horní kolo a lišty opět vyjmout z důvodu montáže imbusového šroubu pod lištou řetězu. Může se stát, že pokud bude řetěz na volno, prsa nepůjdou nasadit, jelikož tam není moc prostoru a nasazovat prsa mezi hlavu a vanu taky nejde zrovna jedním prstem. Snad vše.
Ještě, kupoval jsem horní a dolní sadu vaico a v každé byl napínák, takže kdyby měl někdo zájem, jeden mi zbyl.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: e70 - Increased emissions
PříspěvekNapsal: stř 07.11.2018 09:21 
Offline
Člen Klubu
Člen Klubu

Registrován: ned 14.09.2014 00:00
Příspěvky: 1276
Bydliště: Vysočina
Pěkný no, otevři si servis, myslím, že spousta lidí by to ocenila, mechanici na tyhle auta nejsou a nebudou.

_________________
E53 4,4i
E65 735i
E70 4,8i


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Increased emissions
PříspěvekNapsal: čtv 08.11.2018 22:31 
Offline
Registrovaný

Registrován: ned 23.09.2018 21:14
Příspěvky: 26
toli07 píše:
PaPe Bawo píše:
Tak s DPF se chystám rovnou na výměnu rozvodů. Najeto 230Kkm, tak ať to někde nerupne (ať už mě, nebo novému majiteli). Pustím se do toho sam, tak zkušenosti s výměnou uvítám, např. jestli mě čeká nějaká záludnost, nebo od jakého výrobce pořídit sadu rozvodů atp.

Před týdnem jsem je měnil u své e70 3,0 sd. Je to docela porod, vše zepředu odstrojit, chladič klimy jde vyklopit na motor bez odpojení, prsa se dají vytáhnout bez povolování vany a hlavy, pozor zhora zevnitř pod řetězem je schovaný ještě jeden imbusový šroub, je na něj vidět až po sundání horního řetězového kola a vytažení vodící lišty, je třeba stahovák řetězového kola vysokotlakého čerpadla, stojí 400, neměl jsem ho a obyčejnym stahovákem uštípl zub, nové kolo 1200, pak jsem jej stejně koupil, dále to chce aretační sadu klika- vačka, na netu do tisíce kč. Potřebuješ vytahovák vstřiku, koupil jsem také sadu, ale nepasovala, nakonec jsem použil závitovou tyč s navařenou převlečnou matkou co pasovala na vstřik a za pomocí vybouchávacího závaží vytáhl. Drobet jsem se zapotil při prvním startu, chce to opravdu fest dotáhnout trubky a i přes odvzdušnění istou jsem to nemohl natočit. Stále jsem neměl tlak v railu. Nakonec mi v servisu poradily, že to chce kolikrát točit 5-10 min a podařilo se. Jináč mě to vyšlo- Rozvody Vaico- lišty, šponovák-5000Kč, aretační sada a stahovák 1500, simering klika (nemusí se měnit) 300, plechové těsnění pod prsa 400, kolo co jem zničil 1200. Při nasazování prsou zpět jsem původní těsnění pomázl tmelem, doporučuji rozvod komplet sestavit i s lištama a horním kolem a po nasazení a dotažení prsou horní kolo a lišty opět vyjmout z důvodu montáže imbusového šroubu pod lištou řetězu. Může se stát, že pokud bude řetěz na volno, prsa nepůjdou nasadit, jelikož tam není moc prostoru a nasazovat prsa mezi hlavu a vanu taky nejde zrovna jedním prstem. Snad vše.
Ještě, kupoval jsem horní a dolní sadu vaico a v každé byl napínák, takže kdyby měl někdo zájem, jeden mi zbyl.


Super, díky moc za sdílení zkušeností, jen se mi potvrdila moje teorie, že to asi nebude žádný horor. Ze všech stran jsem totiž poslouchal jen samá negativa, že to nemůžu zmáknout bez origo nářadí, že to vyjde tak na 30 - 50K, motor ven, vana dolů, atd. Takže se do toho v klidu pustím.
Jinak závada (viz. název vlákna) vyřešena. Ani DPF, ani vadný EGR, pouze prasklá podtlaková hadička vedoucí do EGR. Oprava za 0,0 Kč. :lol:


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: e70 - Increased emissions
PříspěvekNapsal: pon 12.11.2018 18:53 
Offline
Registrovaný

Registrován: pon 11.02.2013 01:00
Příspěvky: 2
Co mi udělalo radost- řešil jsem problem s kořivostí a dpf filtrem, nový dpf Walker silicum regeneroval co 50km, tak šel hned ven a do odstranění závady jsem jezdil s starým provrtaným filtrem (kdyby někoho zajímalo 4*12 díra a motor nic nepozná, spotřeba bez dpf nešla pod 10l, po výměně rozvodů, nové sání s klapkama (staré mělo záslepky), váha vzduchu a repase hydrodinamického měniče, vše funguje jak hodinky a spotřeba klesla na 8,6. S filtrem najeto 300 km a ještě neregeneroval.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: e70 - Increased emissions
PříspěvekNapsal: pon 12.11.2018 21:11 
Offline
Registrovaný

Registrován: pát 07.12.2012 01:00
Příspěvky: 109
Najvacsi rozdiel spravilo vratenie klapiek. Mal som to podobne.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 15 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 5 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  

Český překlad – phpBB.cz
[ Time : 0.061s | 18 Queries | GZIP : On ]
banner
banner
banner