BMWKLUB Česká Republika, o.s. Logo
Header
Banner Autorozvody.cz

BMW Auto klub ČR

Veřejné diskusní fórum pod záštitou BMW Auto Klubu Česká Republika
Právě je pon 13.07.2020 09:37



Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 19 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: sob 22.11.2014 13:50 
Offline
Registrovaný

Registrován: sob 10.11.2007 01:00
Příspěvky: 361
Bydliště: Jihlava
a to je zase docela ranec 20tKč preventivně jenom za rozvody. Teď si nejsem jistý, ale je tam problém s řetězem a vodícíma lištama, takže tich 20 je hodně přes čáru. I kdyby měnili všechno tak mi to připadá moc.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: sob 22.11.2014 18:46 
Offline
Registrovaný

Registrován: stř 03.06.2009 00:00
Příspěvky: 92
Bydliště: Kralupy nad Vltavou
Inzenyri v BMW vymysleli N47 tak ze ma rozvody vzadu (protoze preci rozvod retezem je na vecny casy, tak proc by to melo jit snadno vymenit), takze musi komplet motor ven aby se ty rozvody vymenili. Proto je vymena rozvodu na N47 trosku drazsi sranda ...


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: sob 22.11.2014 23:09 
Offline
Registrovaný

Registrován: sob 10.11.2007 01:00
Příspěvky: 361
Bydliště: Jihlava
tohle mě trochu na BMW štve. Jako např. doživotní náplň v aut. převodovce, doživotní rozvod řetězem atd. Ale co je doživotní si každý může vysvětlit trochu jinak.
Jen k tomu motoru i když musí ven, tak je to prostě dost.
Když vezmu řetěz, dvě vodící lišty, napínák tak v orig. dílech se nedostanu přes 120eur. Motor půl dne ven a půl dne zpátky a mezi tím výměna rozvodů. Práce na dva dny. Tak za co 20tKč?
Nebo je tam ještě něco?


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: sob 22.11.2014 23:45 
Offline
Člen Klubu
Člen Klubu

Registrován: sob 20.03.2004 01:00
Příspěvky: 7497
Můžeš to dělat za půlku a urvou ti ruce

Jenom v dílech jsi tam za 12

11 41 7 797 896 řetěz pro pohon olejového čerpadla – 952,-
13 52 8 572 504 spodní rozvodový řetěz – 1034,-
13 52 7 797 906 řetězové kolo vysokotlakého čerpadla – 777,-
11 31 8 510 014 horní rozvodový řetěz -2.246,-
11 31 7 797 899 horní vodící lišta – 384,-
13 52 8 573 158 spodní vodící lišta – 548,-
13 52 8 573 159 spodní napínací lišta – 357,-
11 41 7 798 019 řetězové kolo olejového čerpadla – 485,-
11 31 7 797 898 horní napínací lišta – 357,-
11 31 8 576 201 horní napínák – 990,-
11 31 8 509 926 řetězové kolo vačky – 935,-
13 52 7 797 905 spodní napínák řetězu – 1182,-
13 52 7 800 395 šroub řetězového kola vysokotlakého čerpadla – 55,-
11 14 7 797 490 těsnící kroužek klikovky – 680,-
11 13 7 807 302 těsnění olejová vana – 606,-
11 12 7 807 017 sada těsnění ventilového víka – 783,-
11 61 7 801 438 4x!! těsnění sacího potrubí – 265,-

_________________
Sbohem, Enýsku! Díky, že jsi tu byla... +23.9.2014
BMW E60 535d Carbonschwarz metallic, CIC + Combox media + DVB-T2 (by Snejk)
BMW E46 M3 Phoenixgelb metallic
Ex. BMW E46 M3 Imola Rot, BMW E39 530dA, Ford Mondeo V6


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: ned 23.11.2014 10:44 
Offline
Registrovaný

Registrován: sob 10.11.2007 01:00
Příspěvky: 361
Bydliště: Jihlava
pěkně rozepsaný. Všechno je to na výměnu, nebo stačí vyměnit jenom nějakej slabej článek, kterej způsobuje to praskání?


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pon 24.11.2014 10:48 
Offline
Registrovaný

Registrován: ned 20.12.2009 01:00
Příspěvky: 205
Když to máš rozdělaný, tak samozřejmě všechno. Nebo nevyměníš něco za pár stovek, abys to pak zase celé rozdělával? A těsnění je snad jasné, nebo ty když něco rozděláš, tak pak to skládáš dohromady a použiješ staré těsnění? Tam není kde šetřit, jedině, že někdo nabídne lepší sazbu za práci.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: úte 09.12.2014 08:38 
Offline
Registrovaný

Registrován: pon 13.10.2014 00:00
Příspěvky: 40
Jenom pro info: Mám 120d - 120 kW - M47 a bez problémů, najeto 240 tisíc, motorové díly a celkově díly pod kapotou původní... jediné co jsem měnil je plastové potrubí od turba do intercooleru a z intercooleru do sání (přes EGR- který stejně půjde pryč a bude upravena ŘJ.). Z celého auta 99,9% původních dílů, zbytek 0,1% je teda to potrubí a přední/zadní nárazník - kupoval jsem oba nové a nechal nastříkat..., odřel jsem je tak, že nešly opravit, ale to je čistě moje vina, a to je rok + zpět... takže konečné shrnutí, MOTOR M47 100% spolehlivost.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: úte 09.12.2014 09:50 
Offline
Člen Klubu
Člen Klubu
Uživatelský avatar

Registrován: čtv 13.12.2012 01:00
Příspěvky: 697
Bydliště: Praha 14
Pro doplneni, po turbu mi odesel jeste EGR. Cuka to min

[quote="gsicbr"]tohle mě trochu na BMW štve. Jako např. doživotní náplň v aut. převodovce, doživotní rozvod řetězem atd. Ale co je doživotní si každý může vysvětlit trochu jinak.

Prosim tě doživotní nápln v aut. převodovce?!?! No to se možná někde i píše, ale chci upozornit, že se nejedná o život muj, nebo auta, ale toho oleje, což byva cca 60tis maximalne, dle typu a zachazeni! Kurvy a ne jenom od BMW, to takto uvadeji schvalne, aby flotilový zákazníci kupovali a měli pocit, že za dobu leasingu se jich žádná větší údržba netýká!
Což je většinou pravda, ale další majitelé se z toho pak poserou ...


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: pát 20.09.2019 20:48 
Offline
Registrovaný

Registrován: pát 20.09.2019 20:08
Příspěvky: 1
Vlasta píše:
Můžeš to dělat za půlku a urvou ti ruce

Jenom v dílech jsi tam za 12

11 41 7 797 896 řetěz pro pohon olejového čerpadla – 952,-
13 52 8 572 504 spodní rozvodový řetěz – 1034,-
13 52 7 797 906 řetězové kolo vysokotlakého čerpadla – 777,-
11 31 8 510 014 horní rozvodový řetěz -2.246,-
11 31 7 797 899 horní vodící lišta – 384,-
13 52 8 573 158 spodní vodící lišta – 548,-
13 52 8 573 159 spodní napínací lišta – 357,-
11 41 7 798 019 řetězové kolo olejového čerpadla – 485,-
11 31 7 797 898 horní napínací lišta – 357,-
11 31 8 576 201 horní napínák – 990,-
11 31 8 509 926 řetězové kolo vačky – 935,-
13 52 7 797 905 spodní napínák řetězu – 1182,-
13 52 7 800 395 šroub řetězového kola vysokotlakého čerpadla – 55,-
11 14 7 797 490 těsnící kroužek klikovky – 680,-
11 13 7 807 302 těsnění olejová vana – 606,-
11 12 7 807 017 sada těsnění ventilového víka – 783,-
11 61 7 801 438 4x!! těsnění sacího potrubí – 265,-


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 19 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 7 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  

Český překlad – phpBB.cz
[ Time : 0.109s | 17 Queries | GZIP : On ]
banner
banner
banner